-4kg första veckan!!!!

FY FAAN vad jag är motiverad nu!!! Oj oj oj! Nu finns det INGET som stoppar mig!! Bye bye fatsoFrida :-) haha! Har paraplyet med så på lunchen blir det ett varv runt Lejonet eller en tur in till stan för att kolla in "önskelista" för min födelsedag som är nu på söndag. Inte för att jag fyller nått som är värt att fira direkt, men Kalle vill ha förslag på saker jag önskar mig. Vet iaf nu att jag önskar mig en ny klocka eftersom min nuvarande har tappat en sten och den är lite sliten. Sen skulle jag vilja ha en bodyscrub i nån fräch smak, inte nån sliskig frukt eller coccos, bläch! Vi får se vad jag hittar helt enkelt.

Ha´de!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Bra jobbat frida!! Jag hejjar på dej! Kram

2011-08-15 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0