Måndag igen = vågen

Imorse var det alltså dax att hoppa upp på vågen igen. Den visade -1,5kg.  Jag visste att det inte skulle stå så mycket mer än det. Man rasar ju alltid första veckan och sen brukar det ligga på ca 1kg/vecka. Allt som inte är + är bra :-)

Ikväll blir det ingen extra promenad mer än de 30min som det blev på lunchen. Jag är så sjukt trött efter helgen med kräftskiva och sena nätter + att jag var uppe kl halv 7 imorse för att fixa det sista på tårtan som skulle med till jobbet. Hade inga ägg såg jag igårkväll när jag kom hem. Så jag fick upp tidigt imorse och hänga på låset när Maxi öppnade. Jag å alla pensionärer med rullator ;-)

Det går bra på pulver men man börjar känna lite att det hade vart gött å få använda sina tänder snart igen. 2veckor har jag kört nu så detta är sista veckan. Ska sätta mig och fila lite på matschemat för nästa vecka. Har så mycket som jag är sugen på. Men mest av allt är det kokt broccoli, blomkålspurén, avocado och lax!

Nu är det dax för dagens sista mål. Sen ska jag ta å krypa ner i badet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0