Mellerud

Vi åkte upp till Mellerud vid lunchtid och körde raka vägen upp till Köpmannebro. Mamma & pappa är här och håller på att röja i skjulet som ska få sig ett litet ansiktslyft i september. Så idag har vi ränsat ut massa gammal ved som ska fyllas på i ett anna skjul.
Efter massa slit och släp med veden så var jag bara tvungen att gå ner å bada. Man får ju passa på, det kanske var sista badet för i år. Känns ju som det har blivit höst bara på en vecka. Vi ska ju hit igen nästa helg på kräftskiva och pappa säger att det skulle bli bättre väder nu denna veckan som kommer. Jag håller tummarna. Som Kalle alltid säger när jag ligger i vattnet " Du skulle ju vart fisk egentligen", jag älskar att bada!!

Nu sitter vi och kollar på en Bond-film, Iskallt uppdrag från -87. Det är inte alla Bond-filmer som är bra, känner inte igen denna så vi får väl se vad den får för betyg.

Imorgon fortsätter vi med veden, Kalle ska öva med bandet inför kräftskivan, systeryster ska öppna paket och sen styr vi kosan mot Gbg igen.

Ciao!



Mellerud känns alltid hemma på nått sätt.



Dagens träningspass :-)




Underbara utsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0