Ny vecka, Nya möjligheter

Denna dagen har bara sprungit iväg. Känns som jag nyss stängde av snoozen och gick upp å det är snart dax att krypa ner igen. Idag har nästan alla kollegor kommit tillbaka från sin semester, känns bra att vi är ett stort gäng som kommer ta oss ann hösten. Idag har det även kommit in lite anmälningar om div event under hösten. Solresor, Rccl och SunHotels kommer till stan den 6/10 det får man inte missa! Sen var det Kick on på nya Clarion Post den 2/9 och vi på Resia ska ha en liten sommaraktivitet nästa torsdag. Hoppas på fint väder för jag tror vi skulle vara vid nån badplats.

En vecka har gått på dieten och jag hade ju som mål att jag skulle minst 30min varje dag. Detta har jag gjort + lite till. Jag brukar gå ut och gå ca 30min på lunchen, för det tar ju knappt 5min att fixa "lunch" sen har jag ju 50min till som jag inte bara kan sitta och rulla tummarna. Då passar det perfekt in med en lite promenad. När jag kommer hem brukar det också bli en liten tur. Idag gick jag, Erica och Anna ut en sväng runt Skansen Lejonet och tillbaka. Nu har jag varit ute på en 30-minutare till här hemma. När man är här ute i skogen och promenerar så känns det verkligen som höst. Löven har börjat falla av på vissa träd, massa svampar överallt + att det blir mörkt så fort.

Hade fått en Halens katalog med posten idag, ska nog värma en kopp te och krypa ner med den i sängen.

Dagens träning: 60min promenad

Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan va du e duktig Frida!!!! Kämpa på =)

2011-08-16 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0