På långpromenad genom Köpmannebro

Nu hag jag och mamma nyss kommit hem efter en riktig långpromenad. 1,5 timme var vi ute och gick i regnet. Det var uppehåll när vi travade iväg men när vi hade korsat 45:an och kommit ner mot slussen så började det duggregna. Ni vet sånt där äckligt regn som man bara blir lite fuktig utav. Men vi hade bestämt sen innan att vi skulle gå bort till järnvägsbron och kolla på div hus som var till salu, nyfiken som man är vill man ju veta vart/hur de ligger till.

Så nu är vi alltså tillbaka och har tagit av oss de blöta kläderna och på med torra. Sitter i uterummet och har druckit en kopp kaffe/te och njuter utav den fina utsikten mot sjön. Idag känns det verkligen som höst ute. Men jag ska nog trotsa ovädret och ta mig ett dopp innan jag åker härifrån. Det är ju ändå 20grader i vattnet. Helt underbart!!


Här kommer lite bilder från promenaden.

Enjoy! :-)





Nere vid järnvägsbron




Två blöta men glada töser :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Naaw... vad söta ni är! :)

2011-08-15 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0