Svampplockning + kräftskiva + födelsedag

Sorry, sorry men jag han helt enkelt inte med att blogga igår. Det gick i ett från morgon till tidigt imorse när vi var hemma igen. Tänkte att jag skulle hinna lägga upp ett inlägg om vår svamplycka igår men pappa hade snott åt sig datorn och satt och spanade mopedsaker på tradera.

Dagen började iaf med att jag och mamma tog bilen upp till *hemligt* och där hittade vi massa svamp.



Vi åkte vidare till ett annat och hittade massa mer, sen fick vi hem å ränsa.





På kvällen var det Alabamas kräftskiva nere vid klubbstugan. Mycket lyckat! Ca 100pers var där och det var ett jäkla drag. Kvällens höjdpunkt var Alabamas Rövarband som spelade jättebra!!



Min egen rockstar!! :-)



Idag fyller jag 27år å då brukar man ju få en tårta med ljus i. Men i och med att jag inte äter nått än så var Kalle och mamma väldigt kreativa och hittade på detta:



I eftermiddag blir det paketöppning :-) *spännande* Undrar vad man får??? Sen ska jag göra en tårta som får åka med till jobbet imorgon.

Bye Bye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0