Tjena blixten!

Herregud!!! Bra jobbat blixten! Första morgonmötet på nya avdelningen å vem försover sig? Jo jag! Sa ju till och med "hej då, ses kl 8,30 imorgon på morgonmötet" när jag gick hem igår. Kollade i kalendern innan jag gick och la mig, som jag alltid gör för att kontrollera att jag ställer klockan rätt. Hade inte skrivit in att det var morgonmöte så jag gick upp i lugn och ro, drack lite frukost, kollade på morgontv, gjorde mig i ordning och åkte ner till bussen. DÅ kom jag på att " SHIT!!!MORGONMÖTET!!!" Å då var ju klockan 9 och mötet över. FUCK!
Jaja... sånt som händer. Det var länge se det hände sist, och tekniskt sett så försov jag mig ju inte, jag hade bara missat skriva in det i kalendern :-) Fick en liten uppdatering av kollegorna + att jag ska läsa igenom protokollet när det är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0