Ut i skogen med sambon

Sitter här och smurfar lite medans sambon äter mat. Det blev karré,potatis och svampstuvning och det luktar helt underbart i hela huset :-) Men jag vill inte ha. Inte än iaf :-) Jag har några kg kvar innan jag får börja äta. Har gått ner totalt -5,7kg. Hade ju vart helt fantastiskt om jag kunde komma under 80kg på innan Grekland, men det är nog att ta i. Väger 86,3kg nu och det är 3,5 vecka kvar tills vi åker. Men men...man vet aldrig.

Kollegorna på jobbet har börjat påpeka att det syns i ansiktet att jag har gått ner. Kul! Vet inte om de är ärliga eller artiga ;-) *hehe* Själv tycker jag inte det märks nått större, förutom att jag kom i ett par jeans som jag inte haft sen ett år tillbaka. Å det är ju bra i och med att mina andra jeans som jag hade, sprack i röven av slitage, i helgen när vi var ute å plockade svamp. Så jag får nog se om man inte kan trava in till Nordstan på lunchen nån dag å köpa ett par nya eller två :-)

Nä nu är sambon färdigäten och vi ska ta en tur ut i skogen och se om vi kanske kan hitta några kantareller. Svamp-letar-katten får vara hemma.

Uppdaterar när jag är hemma igen..

Caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0