Välkommen till min blogg!!!

Då har man börjat blogga då... jag som alltid sagt att jag aldrig skulle. Många tankar redan... Vad ska jag skriva? Vem kommer läsa detta?
Skit samma :-), jag gör det mest för min egen skull. Här kommer jag skriva om allt som händer i mitt liv, saker som händer på jobbet, vänner, familj diverse resor mm....

Från och med i måndags så började det nya livet efter semestern. För att komma igång så har jag börjat med shake´s, 3st om dagen, ska köra det månaden ut (till v 35). Jag promenerar jag minst 40min varje dag till en början, för att få upp flåset lite.

Nä nu är det snart dax å sussa tror jag, trots att det är fredagkväll. Första veckan efter semestern blir man alltid lite seg eftersom man inte är van vid tider osv. Imorgon styr vi kosan mot Mellerud, systeryster fyllde 23 i onsdags så vi ska fira henne lite. Hoppas hon gillar vårt paket :-)

Tack för att du tittade in!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

ja man blir ju lite sugen på att skaffa en blogg och skriva av sig, men jag som du sagt innan så ska jag "aldrig" skaffa en egen blogg :-)

2011-08-15 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0