Back in business

Jaha då var man tillbaka i verkligheten i allafall i några dagar innan vi tar ledigt igen för lite nyårsfirande. I år kommer Kent & Evelina ner till oss och vi käkar lite gott. Jag å Kalle ska försöka komma på en bra meny. Fick smaka på en vääääldigt god tårta hemma hos Sara som hennes kusin Helena hade gjort. En chokladtårta med hallonmousse och dumlefluff. Den var himmelsk!!!!

Hoppas K&E tar med monopolspelet så vi kan spela å bli osams ;-)

Sitter nere i soffan i entrén på jobbet å slappar lite på lunchen. Märks att många har tagit några dagar ledigt i mellandagarna för det är nästan knäpptyst på hela bygget.

Har ni haft en bra jul annars? Fick ni många paket? Jag måste ha vart jättesnäll i år för jag fick massa bra-ha paket av tomten :-)
Ska åka till Elgiganten ikväll efter jobbet å köpa mig en ny torktumlare. Fick ett litet bidrag till det av tomten.

Nä nu är snart min timme slut å det är dax att trava upp till skrivbordet igen.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0