Grattis Elvis 3 år

Idag fyller min lille misse 3år. Tänk vad tiden går snabbt, känns som vi nyss var och hämtade honom i Lysekil. Detta har han naturligtvis firat med att ta in en liten mus som han slukade med hull och hår (bokstavligen).



Här har han gått och lagt sig i min resväska som jag håller på å packar inför London BABY imorgon :-)
Maria och jag åker från Göteborg och sen kommer Tiffany & Sunken från Köpenhamn lite senare på eftermiddan. Åh vad det ska bli trevligt!
* Pass, check!
* Biljetter, check!
* Travelcard, check!
* Incheckad, check!
* Växla lite pund imorgon, snart check!



Igår var kollegorna här på lite julmys. Synd bara att så många inte kunde komma pga olika akuta saker som inträffade i sista sekund. Men vi som var här hade iaf himla trevligt!  Hade gjort en minivariant av julbord med jansson, köttbullar, prinskorv, sill, lax och rödbetssallad.
Sen var det dax för det årliga julklappsspelet och jag vet inte vem som tog hem storkovan egentligen? Jag vet bara att lunch-påsen, lunchlådan och två böcker med fiskrätter och Italienska rätter var mest poppis. Jag fick iaf behålla min after eight å det är jag nöjd med :-))
Sen var det dax för vinlotteriet och där kammade Johanna hem storkovan med 4st flaskor och Maria kom tvåa och fick 2st.
Från och med idag har vi slagit oss samman med supporten så nu är vi ca 20pers. Då snackar vi lotteri, tänk att kamma hem storkovan där på typ 8-10 flaskor eller nått :-)
Fast jag vinner sällan i spel. Tror att jag har bättre tur i kärlek.

Bye Bye friends! Uppdaterar när jag kommer hem söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0