Julfest med jobbet

Sitt/ligger i soffan å tittar på sex and the city boxen. Rör mig inte mer än bad jag behöver... Ojojoj säger ja bara.
Vi hade julfest med jobbet igår och det var jättelyckat. Jag är med i trivselgruppen på jobbet å vi har planerat denna fest länge. Kul att det gick så bra å blev så uppskattat av alla.

Kvällen började med glögg å pepparkakor, man fick skriva ett rim till en julklapp som man inte visste vad det var i. Sen skulle man gå runt å hitta sin bordskamrat genom små lappar vi hade gjort. På en lapp stod det ett land å på den andra stod huvudstaden. När man hade hittat sin kompis så skulle man gå å sätta sig vid den världsdel dit landet tillhör.

Under tiden vi åt så hade vi ett litet band som spelade och hade en musikquiss med oss.
När tävlingar å maten var över så var det dax för lite spontandans i köket. Vi fick massa mat över å bestämde oss för att istället för att slänga resterna så skickade vi det till stadsmissionen.

Tiden går alltid så fort när man har kul så helt plötsligt var klockan nästan 2 å vi kände att vi hade fått nog. Vi tappra som var kvar till the bitter end va jag, Johanna, Tina och Linda. Vi kollade igenom allt så ljus var släkta å inget skräp var kvar, sen travade vi hemmåt.
Väl framme på stationen märkte jag att min sista buss hade gått så jag fick ta en taxi.

Sitter som sagt i soffan å är bakis. Undrar om Elvis åxå var ute å slarvade inatt för han har legat bredvid mig i soffan hela dagen å sussat på rygg. Sötnosen.

Kalle har vart i mld å spelat med bandet igår. Han å Glennon är på väg hit nu. De ska åka å hämta Kalles nya bil imorgon nere i Skåne nånstans.

Usch vad ja mår pissigt!!!! Dumma rödvin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0