Julmys med mina änglar

Ja då var julen över. Sitter hemma hos föräldrarna och väntar på att hårfärgen ska verka. Sen ska jag packa in mina saker i bilen å rulla ner mot Gbg. Kalle och Elvis har redan åkt i förväg. Ikväll blir det nog bara en lugn slapparkväll eftersom vi båda ska jobba imorgon igen.

Igår träffade jag mina änglar Sara å Buttan hemma hos Saras föräldrars 20personersvilla ;-) hehe...
Vi satt å pratade om allt som hänt sen vi sågs sist, lagade mat och spelade julklappsspelet. Var och en hade köpt 4 klappar var som vi slogs vilt om. När vi var klara med det så spelade vi ett nytt frågespel med väldigt blandade allmänbildade frågor.
Vissa frågor är buslätta medans andra lite svårare. Man blir full i skratt när man inte kommer på svaren som man någonstans vet att man kan. Å ännu roligare är det när någon annan svarar fel :-))
Som tex när Sara fick frågan " vad heter piff & puff på engelska?" hennes svar blev " peeef & pooof". Att inte vi dog av skratt!!!!

Sen kommer nästa asgarv. Fråga till Buttan " vilka länder räknas till Skandinavien ?" " Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island och Storbritannien" *haha* :-))

Ojojoj säger ja bara, tårarna rann.

Så här frustrerad va Buttan när hon inte kom på svaret på frågorna


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahaha... Här känner man sig ju gött dumförklarad!!! Jag kräver rättning i nästa inlägg - det var Buttan som fick frågan och Piff Puff och jag skulle bara hjälpa till... ;)

2011-12-28 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0