Testing testing

Testing testing... Jag joinade ju i-fåån världen i förra veckan, känns väldigt bra faktiskt. Jag lär mig massa nya saker hela tiden. Som tex att smsa.... Jisses säger jag bara. Johanna skrattade sig dubbelvikt i förra veckan när det tog mig en timmes lunch att skicka ett sms :-) oj oj oj vad jag kämpade ska ni veta. Å jag har fortfarande svårt att träffa rätt på knapparna när jag skriver. Denna text har jag säkert filat på i 10min nu. Haha! Jag var så trött på min gamla muppmobil som bara krånglade. Jag kommer inte lägga ut den på blocket å ha 450miljoner pers som ringer å ska pruta å hålla på. Orka! Nä vet ni vad ja ska göra? Nått som jag "drömt" om att göra. Men eftersom att varje normal människa har en spärr, en inre röst som säger stop, så gör man det aldrig. Jag ska köra över den med bilen :-)) hihi! Ska bara tömma den på allt av värde först. Sen kommer givetvis bildbevis.

Allt detta skrivet med nya fånen.... So proud of me. Alla ev stavfel skyller jag på att jag fortfarande "övningskör" ;-)

Kraaam på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha... Jag körde över min förra året.. Eller ja, Micke gjorde... Men det var inte med flit. Men en ny blev det ju sen och det var jag lika glad för då... (men nu vill jag bara spola ner den jag har i toaletten.... gaaahh..) ;)

2011-12-12 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0