Uppdatering London

Harregud vilken underbar resa!!! Vilka brudar jag åkte med! Oj oj oj.... haha! Det bästa började redan innan vi kom iväg. Maria kollade sitt pass några veckor innan vi skulle åka och upptäckte att det gick visst ut i april i år! Så iväg till polisen och fixa ett nytt. Sen typ 1,5timme innan vi ska mötas på Backaplan för avresa mot Landvetter så ringer Maria till mig:

M. "Heeej! Nu drar vi snart."
F. " Ja det ska bli så kul. Är på bussen nu på väg in till stan."
M. " Vi åker ju med Easy Jet dit, men visst köpte vi till extra bagage?"
F. *bryter ut i asgarv* " Hahaha! Öhh, nej vi skulle ju bara ha handbagage dit. Det är på vägen hem som vi har mer eftersom vi skulle shoppa. *tyst i ca 10sek* Sen bryter hon ut i skratt.
M. "Men vaaa faaan!!! Då måste jag packa om! Vi ses snart"

Haha!! Så typiskt när resebranchfolk ska ut och resa. Ingen koll på sina egna saker, bara på kundernas.

När vi alla hade kommit fram till London och sitter och tjötar lite på Sandra och Cattas rum så säger Sandra.
S. " Ska vi verkligen gå ut och käka nu när klockan är så mycket?"
F. " Vaddå mycket??? "
S. " Ja klockan är ju 22.30"
F. " Öh?? Nej klockan är 20.30 :-)"
S. "Jaha skulle man vrida tillbaka klockan? Ja men då känner jag mig redan mycket piggare, nu går vi ut och äter"

Så underbara kommentarer och händelser denna helg. Längtar redan till nästa äventyr. Bestämde vi Cykel på Göta Kanal 2012?? ;-)

Här kommer lite bilder från helgen i London.

Sandra & Catarina


Jag & Maria  




En av många mysiga pubbar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0