Onsdag 2/11

Sitter i soffan och kollar på tv med min lille hårige älskling. Inte Kalle utan Elvis ;-) Kalle är inne och spelar gitarr på sitt rum. Vi sitter och kollar på Bridget Jones 2. Har hört att det spelas in en 3:a. Ååååh vad bra! I love Bridget!

Idag har vart en väldigt ovanlig dag på jobbet. Alla som har ringt in har vart förbannade för att deras plan till Warsawa är inställt (pga vad som hände igår med planet som krachade så har flygplatsen varit stängd) och det är ju förståss VÅRT fel, att kunder har åkt till flygplatsen och inte har med sig pass -  det är åxå vårt fel. Sistnämnda kunden skrek på min kollega att hon var en jävla fitta! Vad är det för fel på folk? Om man vill ha hjälp så ringer man väl inte och skäller ut den som ska hjälpa en för att man själv har gjort fel!? Eller? Jävla popcorn! En sån dag vill man bara lägga bakom sig. Hoppas att morgondagen blir bättre.

Snart är det helg igen och då kommer mina älsklingar Sara & Buttan hit. På lördag blir det en sväng på stan för brudarna ville till Martin shop och handla lite :-) Sen ska vi hem till Maria och inviga hennes bastu. Blir lite mat, öl och förhoppningsvis mååånga skratt. Malin tog med PS2 ner nu i helgen som var, så vi kommer väl stå å vråla i micen till " Radio Gaga" "Digilo-digilej" och nån måste ju ta över efter Catarina och sjunga "Vertigo" med Maria :-) hehe! Åh det kommer bli riktigt kul det känner jag på mig.

2 november idag. Vad hände med october undrar jag??? Här kommer iaf en superfin höstbild.

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0