24timmar i Köpmannebro

Sitter i soffan med Elvis och kollar på Sex & the city boxen! Elvis håller på å gör sig hemma genom att sniffa, krypa,hoppa,springa, klösa runt i/på allt i huset som är nytt. Spännande vecka han har framför sig. Övervåningen och trappan är roligast tydligen :-) Min sötnos!

Malen är inne i Mld och tittar till Casanova (hennes häst) och sen skulle hon handla och komma tillbaka hit. Pappa är säkert på väg ner till Vänersborg snart för att hämta mamma som kommer hem från Danmark.
Malin skulle handla mat på vägen, ikväll blir det lördag-svensson-mat = Tacos! :-)

Imorgon åker jag tillbaka hem på förmiddagen, ska packa och stryka det sista inför resan! Åh jag längtar ihjäl mig!!!!

Vad hittar ni på en lördagkväll??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0