Grattis Lisa!!!

Nyss hemkommen efter en mycket trevlig födelsedagsmiddag inne i stan med goda vänner. Lisa, min gamla kollega, fyllde nämligen "25,5år" idag så då var vi ute och käkade på restaurang Viktoria i Vasastan. Trevligt ställe. Har åkt förbi där så många gånger men aldrig varit inne. Bra mat och mysiga lokaler + en stor uteservering.

Skönt med fredag tycker jag. Veckan bara sprang förbi och nu är det helg igen, gött! Vi har inga större planer för helgen. Imorgon ska jag försöka ta mig ann gräsklipparen och ta en tur om vädret tillåter. Kalle skulle nog jobba några timmar på söndag så då får vi se vad jag hittar på.
Sara och Buttan kommer hit på söndag kväll med. De små gottegrisarna åker till Egypten på måndagmorgon och då sussar de här så slipper de åka så tidigt hemifrån. Kul å se dem med, har inte träffat sara sen midsommar typ. Illa!

Nä nu är det dax att krypa ner i sängen och läsa en tidning som jag fick i veckan.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0