15 april 2012

Idag är det 100 år sedan Titanic förliste, det kan nog ingen ha missat :-) Vi såg filmen igårkväll. Denh är ju på tapeten nu igen i 3d och jag har nog inte sett den på 10år (?)kan det stämma? Ja what ever... Å jag kommer så väl ihåg att alla andra tjejer satt och snyftade i biosalongen när fartyget förliste och alla kastade sig över bord. Jag satt och små fnissade lite när folk hoppade över bord och landade på propellern ;-) Vissa av mina tjejkompisar gick och såg filmen säkert 7gånger. Kommer ihåg att det var den enda filmen som har visats på bio i över en vecka i lilla Mellerud. Det händer inte så ofta, men det var KÖ till bion!

Mina kära päron kom förbi här på fika en sväng i eftermiddag. De skulle till Torp och handla lite så då passade de på att köra vägen om här. Inte träffat dem på säkert en månad så det var väldigt trevligt med besök.

Nu ska jag ta och åka till Maxi och handla lite mat. Har ett sjukt stort sug efter pasta!! Inte alls bra LCHF men ibland får man ge vika. Vi har lite oxfilé kvar från igår så vi steker nog upp den i små bitar och blandar ihop den med pastan. Mums! En film till det och lite soffhäng, gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0