All vitlök förgäves

Imorse bröt förkylningen ut på allvar känns det som. Var riktigt segstartad imorse när jag skulle ta mig ur sängen och i duschen. Kom iallafall iväg och kände mig lite piggare faktiskt, men så fort jag kom innanför dörrarna på jobbet så kände jag hur det sakta smög sig på och jag blev tyngre och tyngre i skallen. När klockan var strax före halv 3 så kastade jag in handduken och åkte hem. La mig på soffan och vilade i ca 2 timmar tills Kalle kom hem och han började laga mat. Jag fick inte hjälpa till då han inte ville bli sjuk sa han, smart men man känner sig lite bortskämd när han fixar allt här hemma. Han är suuuuperduktig och bygger på altanen varje dag när han kommer hem från jobbet, han lagar mat mm. Han är den bästa helt enkelt!! :-) Love you!!

Idag bjöd kök Kalle på bifftekibollar, tzatsiki, grillad halloumi,lök och tomater. Det luktade ljuvligt i hela huset när han kom in med maten från grillen och jag orkade bara äta en liten biffboll och en skiva halloumi + lite tzatsiki :-(

Jag har krypit tillbaka till soffan med laptopen på magen och slösurfar på div bloggar. Tänkte jag skulle sätta på Blood dimond som jag fick låna av snälla Anncha för några veckor sedan men som jag helt hade glömt bort. Sorry!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0