Gårdagens

Igår var det dax för aw igen med kära kollegor. När vi kom till cristallen så började nästan bartendern gråta av lycka och utbrast " åh vad roligt å se er!!!! Det var ju jättelänge sedan ni var här". Ja det har vart mycket annat ett tag men nu är vi här igen. Det var rätt fullt när vi kom så vi fick ingen stans å sitta. Då säger bartendern " hade ni sagt till att ni skulle komma så hade jag kunnat reservera ert bord". Bra å veta till nästa gång.

Efter cristallen gick vi vidare till Lounge och där var det väldigt mycket folk. Tyvärr tappade vi bort varandra så jag, Johanna å Anne tröttnade på musiken å ville dansa till schlager så gick till Gretas. En känd gayklubb i stan men vi skulle ju inte ragga utan dansa å finns det några som gillar schlager mer än gay people ;-) hihi.

Tiden flög iväg som vanligt å helt plötsligt var kl typ 02. Nattamat på donken å sen kom min chaufför å hämtade mig.

Här är lite bilder från kvällen.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0