Något saknas...?!

Har ägnat kvällen åt att betala räkningar efter ett kort bad. Visst känns det både skönt och hemskt på samma gång? Skönt att allt är betalt och klart men samtidigt ser man vad mycket månad det är kvar i slutet av pengarna.

Förut satt jag och hade precis betalat alla, trodde jag. Men det kändes som jag hade glömt en och ja, det hade jag. Tog ett tag innan jag kom på vilken det var och innan jag hittade den. Visade sig att det var den "lilla" fakturan på vattenreningsverk + installation som jag missat. Liten nätt sak på strax över 30papp.

Lättnaden byttes mot förtvivlan. Nu går jag å lägger mig så kanske jag har glömt det hela imorgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0