Regn, regn och åter regn...

Det har spöregnat i 2 dagar snart. Det var mysigt igår eftersom man bara låg inne i soffan och slappade. Nu tänker man inte så mycket på det heller i och med att man är på jobbet. Men man blir ständigt påmind om det så fort man lyfter blicken från skärmen. Vi som ska fixa med altanen. Jag hoppas verkligen att det har slutat innan jag kommer hem.

Tillbaka på jobbet nu då ja efter lite påskledigt. Känns bra men gött att det är en kortvecka :-)

Fick mess av Buttan igår som undrade om jag ville komma på fest på lördag och det vill jag så gärna!!! Men jag kan inte. Vi måste bli klara med altanen innan snickarna kommer och ska sätta upp taket. Så fort vi får tillbaka OK på bygglovet så kommer de på stört. Ska det nu hålla på å regna hela tiden så kommer vi ju ingen vart.

Vi prellbokade en resa till Grekland igår by the way, Zakynthos. Sjuuuuukt bra pris!! 3+ lägenhetshotel 1vecka för 2pers 4758kr!!!! Hallå eller!? Taget! Vi har på oss och fundera tills den 19/4. Måste kolla ledighet med chefen också i så fall.

Nu är det snart dax att gå hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0