Tar det piano och jag gillart!

Japp, vi tar det väldigt piano och har gjort hela dagen. Gillart! Jag vaknade kl 11.20 idag och kände att jag verkligen var utvilad, skönt. Kalle kom hem från Mellerud vid 14-tiden och sedan dess har vi inte gjort så mycket. Det pissregnar utanför fönstret så man blir lite små seg och inne. Vi har bytt lite glödlampor i sovrummet, lilla rummet och i tvättstugan.

Kalle sitter och räknar vinklar,höjder och div mått till uterummet. Tanken är att vi ska få iväg det till byggnadsnämnden imorgon.

Fick reda på av syrran idag att pappa hade tydligen trillat ner för en stege i garaget igår och trodde att han har brytit ett revben så idag åkte han och mamma till Näl för att titta till det. Visade sig att han hade haft en väldig tur och inte brytit nått utan säkert bara slagit i sig så man är öm och har ont pga fallet. Skönt! Sa till honom att ta det lite lugnt och tänka på att han faktiskt inte är 25 längre :-) Lilla pappsen.

Imorgon är det back till arbetet igen. Jag har i och för sig "jobbat" denna helgen. Har kopplat upp mig och kollat till så att allt ser bra ut, att alla script är uppe och rullar, svarat på mail och tömt det som behöver tömmas. Skönt på ett sätt att inte telefonen är på. Jag gillar att vi har möjligheten att jobba hemifrån!

Vad har ni gjort i påsken då? Ätit mycket påskmat? Jag har inte ätit nått som hör påsken till och det har vart jätteskönt! Har inte saknat nått.

Måste ta tag i mitt liv med träningen och bli bättre på maten. Nu har jag i och för sig inte slarvar så mycket med maten, bara lite =) Men det ska bli skönt att komma igång, måste gå ner lite till inför New York.


Kommentarer
Postat av: Anonym

New York???

När reser du dit?

Gott att han inte bröt nått. Hoppas han slipper ha ont alltför länge. Du får hälsa pappsen att han ska ta det lugnt :)



Hoppas du får en härlig arbetsvecka :)

2012-04-09 @ 22:27:40
Postat av: Camilla

Glömde skriva under med mitt lilla namn.

/Camilla

2012-04-09 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0