Vad det ska regna hela tiden då...

Det har regnat i 3dagar nu snart. Lite tråkigt för man kan inte göra sånt som man vill och sånt som man måste göra. Vi har inte kunnat fixa nått ute med altanen denna veckan och igår regnade det så mycket att det inte blev nån 30-minuters promenad. Idag trotsade vi regnet i ett uppehåll och tog en tur. Vi han halvvägs bort till stenen så började det igen... väl hemma såg vi ut som två dränkta katter.

Till helgen hade de ju lovat fint väder nu när man är långledig. Men det verkar inte komma hit förän tisdag-onsdag nästa vecka. Hoppas det bli uppehåll iaf.

Imorgon är det dax för aw med kollegorna igen, himla trevligt! Vi sa idag att vi har nog inte vart på aw sen i början på januari. Bartendern på Cristall baren måste ju undra vad som har hänt när vi helt plötsligt inte dykte upp varje fredag som vi har gjort innan ;-) Lugn, imorgon kommer vi!

Jag och Sara hade ju en liten tävling om vem som först kunde gå ner 10kg innan jag skulle åka till Usa. Det är lite drygt 1,5vecka kvar. Ingen av oss har lyckats så tekniskt sett har ingen vunnit. Men jag kan säga att Sara ligger bättre till. Hon har lyckats gå ner fantastiska 8,2kg och jag har inte lyckats gå ner ett gram. Snarare upp 1kg eller två. Vet inte vad jag väger nu tror jag står på mina 88kg. Har inte vart tillräckligt motiverad att ta tag i träningen. Jag är så jävla lat, slapp, noll karaktär att säga nej så det är fan ett under att jag inte väger 100kg. Känns iaf lite bättre att jag har börjat komma igång med mina promenader, 30min om dagen är alltid nått, en början. Måste få lite stå&gå i fötterna innan resan.

Hatten av för Sara. Jag är helt hundra på att när jag är hemma igen så har du klarat första delmålet -10kg. Kämpa på!! :-)



Sorry, gammal bild men den är så bra =) Det är jag by the way, Inte Sara :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0