I städartagen

Ja det är inte ofta som lusten att städa frivilligt faller in så när det väl händer är det bäst att passa på. Har nu gjort ett litet ryck på diskbänken för jag tyckter att det ser alltid ut som det är så mycket saker där även om det inte är nån disk framme. Nu åkte draughtmastern bort och bor numera på vinden och får bara komma ner vid finare tillställningar då det ska drickas mycket öl. Som när Anncha kommer hit ;-) "Vi köper 3st x5liter.... då bode du, jag och nån mer klara oss " :-) hihi! Det blev öl över kan jag säga....kul!
 
Håller även på att ställa in massa av mina fina glas jag har köpt/fått genom åren på födelsedagar mm, i det fina vita skåpet jag fick av farmor när hon gick bort.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0