Semestersjuk

Ni får ursäkta mig som inte är så aktiv här i bloggen denna helgen. Mycket beror ju självklart på att jag vart och fortfarande är lite förkyld. När man är sjuk så ligger man mest inne i soffan och slötittar på tv. Har kollat väldigt mycket på OS Segling, hästhoppning, triatlon, maraton och simning har det blivit. Kalle var på KAOS igår och jag hade gärna vart med och sett Rebel Road spela. Skulle känna av förkyldningen och köpa en biljett igår om jag kände mig bättre och det gjort jag. Kände mig bättre vill säga men de blev ingen biljett. Såg på Ticnet att man endast kunde köpa biljetterna vid entrén och att de nu kostade 500:-. Så då passade jag. Tyckte redan gränsen var nådd vid 450 för att bara se RR spela i 40min. Så det blev inget för min del.

Idag är samma tempo tycker jag... därför poppar vi upp dagen med en utflykt till Hamrane och äta lite klengås hela familjen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0