Smulans tankar = 1år

Idag är det exakt ett år sedan jag började blogga. Shit vad det året har gått fort! Blogga kanske inte riktigt om de saker som jag hade tänkt när jag började men nästan. Har plockat bort några saker och lagt till lite nytt. Första halvåret var det en liten skara på typ 5personer som följde min blogg. Men efter att ha lagt upp några tips på Facebook nån gång i veckan så kom det successivt in några fler och kanske att någon fastnat. Jag brukar fortfarande lägga in en blänkare då och då på fb för att locka fler läsare och då ser man verkligen att det kommer in många och kikar. Jag har ganska många läsare för att bara ha hållit på så kort tid. Det bruar vara inne mellan 16-40 olika personer varje dag. Det är många som jag har koll på och som jag vet eller är rätt säkra på att ni är inne och läser. Men ni andra då? vilka är ni? Det vore jättekul om ni ville kommentera lite mer i bloggen. Alltid kul och intressant med feedback.

Tack för att ni tittar in hos mig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0