Tack och godnatt

Halvligger i soffan och läser lite olika bloggar och kollar facebook. Håller nästan på att somna så trött är jag efter första veckan på jobbet efter semestern. Ska bli skönt att få iallafall två sovmornar innan det är dax att ställa klockan igen. Imorgon kommer Kalle pappa Roland hit på besök, tror han skulle hämta med deras ena bil hem som stått här sedan Andreas med familj åkte tillbaka till Korea.
 
Jag funderar fortfarande på om och när jag i så fall åker upp till Mellerud en sväng i helgen. Få nog sova lite på saken och se om jag har fått någon klarhet i det när jag vaknar.
 
Nä nu får jag gå och lägga mig! Har verkligen svårt att hålla ögonen öppna...
 
Natti Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0