Tidslinjen

Såg nyss när jag loggade in på facebook att från och med den 21augusti så är tidslinjen obligatorisk för alla användare. Suck! Jag tycker inte att den är så bra. Det är ju alltid så i början med nya saker att det tar ett tag innan man vänjer sig och det har jag gjort. Men jag tycker fortfarande att det ser väldigt rörigt ut. Ska man kolla på höger eller vänster sida om det där mittenstrecket? Hamnar inlägg på varannan sida för att det ska se "snyggt ut" eller finns det någon poäng? Jaja, jag lär väl bli varse om det tids nog.

Hörde att det skett en olycka i Mellerud i eftermiddag mellan en personbil och rälsbussen. För er som inte vet vad en rälsbuss är så kommer det en bild längre ner :-) Inga dödsfall men båda i personbilen fick föras till sjukhus. Ringde hem till familjen med en gång för att dubbelkolla så att alla vad vid liv och det var dem.

Idag är det onsdag ja, halva första veckan är avklarad på jobbet efter semestern. Man är lite seg i kolan nu på kvällarna eftersom man inte har kommit in i rätta vardagslunken än men det kommer säkert efter helgen. Känns skönt att vara tillbaka i verkligheten igen.

Hittade en gammal fin bild på mig, Sara och Buttan som jag tror är från min 20-årsfest/inflyttningsfest i Hjo. Titta vad unga och lyckliga (smått berusade) vi ser ut... haha, fjortisar! ;-)

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har så många fina gamla bilder.. Vi borde ha fotokavalkad när du kommer hit i november hörru... :)

Svar: Det har väl du med? Ja vi måste gå igenom gamla kort! Minnen! :-)
Frida Svensson

2012-08-15 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0