Min årskrönika 2012

Nu går 2012 mot sitt slut då de sista timmarna återstår. Om ca 9timmar skålar vi i bubbel och välkomnar 2013 och hoppas att det blir ett toppenår!
 
Här kommer nu en liten årskrönika från mig om vad som hänt i mitt liv 2012.
 
Vad har hänt under 2012 då egentligen? Det som jag tänker på är ju givetvis alla flygbolag som gått i konkurs.
 
 
 
 
 
Sen hände det som ingen todde skulle hända. Kapten ynkrygg, som han kallas efteråt, skulle morsa på en kompis och styrde sitt fartyg aningen nära land. Katastrofala följder.
 
 
 
Vi drog ihop ett gött gäng på jobbet och åkte till Sälen för att testa backarna och afterskin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen gjorde jag och Kalle årets bästa köp. Ett utespa. Jag längtar riktigt hem til detta fantastiska bad nu när man vart uppe i Mellerud hela julen.
 
Mamma fyllde jämt så vi firade hennes stora dag over there i Usa. Här överraskades hon med limousine från flygplatsen in till New York.
 
 
På Amerikaresan fick vi även nöjet att besöka Niagarafallen. Fantastiskt!
 
 
En tur på kända "maid of the mist"
 
 
Crazy brudar i Karlstad sommaren 2012.
 
 
Storfeskar´n Sara blev lyckligast i världen när hon lyckades få Loch Ness odjuret på kroken.
 
 
Vi byggde ett uterum.
 
 
En tur på kusten hör sommaren till.
 
 
Vi besökte även Laxbutiken i Ljungkile för första gången och det var absolut inte sista.
 
 
Grekland och Zakynthos i september.
 
 
 
Tjejhelg + hund i Köpmannebro
Malin ångrar att hon inte köpte dessa fab- solglasögon ;-)
 
 
Vi han även med Lufthansas oktoberfest.
 
 
 
Avslutningsvis vill jag passa på att önska alla ett Gott Nytt År!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0