Bakis söndag

Imorse mådde man som man förtjänade kan jag säga. Oj oj oj... Var inte sugen på den goda hotellfrukosten som serverades. Fick i mig en halv skiva bacon, en gurkskiva å tre klunkar mjölk :-)

Efter frullen så var det dax att checka ut och bege sig hemmåt igen. Tack tjejer för en fantastiskt trevlig helg! Det får vi göra om.

Väl hemma så har jag inte gjort många knop kan jag säga. Den där långpromenaden som jag hade tänk ta idag uteblev. Har legat i fosterställning i soffan å sovit typ 4 timmar. Såg på favvofilmen Notting Hill eftersom skivan ändå satt i, när den var slut så orkade jag inte gå ur soffan och byta så jag tryckte på play å såg den en gång till :-)

Nu efter lite leftovers från gårdagens lunch så börjar jag vakna till liv. Har bytt film å ska nu se en annan klassiker , Dirty Dancing. " nobody puts baby in the corner".

Kalle är på väg hem från fjällen och det ska bli mysigt att få hem honom igen , saknar honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0