Facebook

Hello kära vänner!

Vet ni att imorse hade jag ett "hallelulja moment" i bilen på väg till jobbet. Problemet som jag ska berätta om tror jag att alla snälla människor (som jag själv) som har lite svårt att säga nej, har upplevt ett par gånger. Ni vet man har ju massa löst folk som kompisar på FB som man egentligen inte känner alls utan kanske har jobbat med för 100år sedan, gått i skolan med, träffat på någon fest mm... Alla har sånna här vänner på FB. Man har provat att plocka bort dem från sin vännerlista men så skickar de nya vännerförfrågningar. Har folk verkligen sån koll på vilka vänner man har på fb och att "igår hade jag 265 vänner, idag har jag bara 263. Vilka två är det som har försvunnit????" ORKAR man överhuvud taget leta rätt på dem?? Jo vissa gör uppenbarligen det, Jises!

Vissa "vänner" som man har försökt bli av med så många gånger, eller som man stör sig på för att de publiserar statusuppdateringar HELA TIDEN!!, skickar farmville inbjudningar, filmer med "roliga" klipp mm.... Man har inget gemensamt med dessa människor. Imorse på väg till jobbet fick jag reda på att man kan gå in och avsluta sin prenumeration på en person. Visste ni detta???? OJojoj, hallelulja! Då behöver man inte se alla dessa uppdateringar från vissa personer. Ni ska bara veta vad jag har rensat!!! :-) hehe.

När jag kom till jobbet imorse och berättade denna fantastiska upptäckt för vår praktikant , vi kan kalla honom Jerry, så tittade han bara på mig och sa " men hallå?, visste du inte det??" Visste ni? Jag är ju i och för sig lite efter i know. Man kallas ju inte för blixten utan anledning :-) Jag känner ändå att jag måste sprida detta vidare till mina kära läsare som kanske har samma problem som jag.

Varsågod! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

haha!! Tjena blixten!! Det är härligt att höra att du nu inte bara sett Bodyguard utan även lärt dig denna "nya" funktion på fejjan..

Puss på dig

2012-02-20 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0