God morgon världen!

Sitter seg som en gnu i soffan med fötterna på bordet å stirrar ut genom fönstret. Inte bakis, inte så trött, bara inte helt vaken än. Inatt sov både mamma och Malin här tillsammans med mig och Sara. Fullt hus :-) mamma och syrran har precis åkt iväg in till stan. De är här för att se Göteborg horse show dag 2.

Sara står i badrummet och piffar sig inför hemresan. Ska köra ner henne till bussen om ca 25min. Har vart en mycket trevlig, lugn helg med mycket snack och shopping ;-)
Snart ses vi igen men då är vi i Sthlm på väg på nya äventyr. Berättar mer om det då.

Undrar om man ska fixa lite frukost sedan när Sara har åkt eller om man ska gå rätt på söndagsbrunchen på en gång . Lite gott och blandat från helgens goda rester samt steka lite bacon. Tål att funderas på.

Idag är min jobbsöndag så jag ska koppla upp datorn sen efter frullen och kolla så allt ser ok ut. Gjorde det en sväng igår kväll med bara för att se så att allt var uppe och rullade. Och det var det.
Jag hade tänkt åka in till jobbet och sitta där idag, men jag skiter nog i det och sitter hemma. Skönt med valfriheten.

Nähe, nu är det dax att börja göra mig i ordning (lr ja, ta på mig en tröja iaf) och sedan skjutsa in Sara.

Tack för den här helgen My love! Det har vart mkt trevligt att ha dig här :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0