Måndag igen

Varför går alltid helgen så snabbt?? Känns som det var fredag igår? Veckorna går åxå jättefort i och för sig, men inte lika snabbt som helgen dock :-) Tillbaka på jobbet och snart lunch för de flesta. Jag jobbar sent och har automatiskt senare lunch då. Hoppas det finns nån lunchkompis kvar nere i köket då. Trisst att luncha helt själv, men det är ju inte som när jag och Malin jobbade här i allra första början..
Haha! Lunch vid 17 när alla andra gick hem :-) Våra arbetstider då var 12 eller 14-20, så då började man ju inte direkt med lunch utan åt middag vid 17 istället. Saknar INTE de arbetstiderna kan jag säga. Men jag saknar min kollega Malin! Hon flyttade till Malta förra sommaren men har nu flyttat tillbaka temporärt till Sverige. På onsdag kommer hon hit och vi ska träffas vi brudar som jobbade ihop och som brukade ses när vi alla bodde i stan. Så en liten reunion på Jensens Böffhaus i stan kommer bli såå trevligt! Miss you Malin! :-)

Kalle åker till Stockholm på kurs en natt i denna veckan, så då blir jag gräsänka. Passande då att Malin kommer hit så man slipper vara själv. Skönt ibland men kul med sällis :-) Annars då?

Har helgen varit bra för er? Hoppas att blogg.se kan uppdatera nya appen snart så ni kan lämna kommentarer igen. Man kan bara göra det när jag skriver från en dator (ej ifånen) vilket jag faktiskt gör nu. Så nu får vi se, är det någon som läser detta eller som brukar läsa här??? Lämna gärna en kommentar :-)

Tjenixen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wooohooo.. Något som går att kommentera igen.. Inte för att jag har något vettigt att skriva nu då, men. Haha..

Uppdateringen från vågen snart?

Nyfiken. :)

Kraaaam

2012-02-15 @ 20:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0