Sommaren med....

Nu är det äntligen bestämt och spikat. Nu kan inga sjukdomar eller annat komma ivägen. Så många gånger som vi försökt och försökt men ej lyckats. Jag skäms när jag säger att det snart är 2 år sedan vi sågs. Fy fan!!! Jag mår nästan dåligt när jag tänker på hur länge det gått. Vi som var så nära och som umgicks typ jämt. Speciellt den sommaren efter att vi hade flyttat hem från Hjo. Jag åkte som en blådåre mellan Mellerud-Lur t/r fram å tillbaka jag vet inte hur många gånger den sommaren. Det var räkfrossa på Macri , kul på Röde orm, konserven, Thomas Ledin på Tanumstrand, Mange med den fluffiga gröna gitarren, HAAKS på Bönn, the cod i Strömstad, den gången jag kastade boll med Sammy i trädgården typ en hel fest :-), Mattias rum i källaren som blev mitt för en sommar för jag var nästan där mer än han, e-typs 15 min spelning på Skagerack, krocket i Camilla & Inges trädgård, the list goes on and on.

Det är inte lätt att hålla kontakten med sina vänner , speciellt inte när man bor en bit i från varandra, man har familj/sambo som man inte hade då. Men nu ska det bli ändring på det. Detta är en vän som jag VET att jag kommer ha med mig livet ut!

Detta inlägg tillägnar jag Ulrika. En vän som jag träffade när vi pluggade och bodde grannar i Hjo. Vi fann varandra hur snabbt som helst å det kändes som vi hade känt varandra hela livet. Jag vet att du brukar läsa min blogg :-) Det ska bli SÅ kul att du kommer hit på lördag!!!

Ps. Bilden är lånad från hennes fb


Kommentarer
Postat av: Ulrika

ååååå Gumman!!! Jag lämngtar massor med... Vet att vi alltid kommer vara vänner och ha varandra.



MASSA KRAMAR

2012-01-11 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0