Önskelista

Jag fyller år om lite mindre än en månad och jag kom på några saker som jag önskar mig om det är någon som för anteckning :-) Ett eget monopolspel! Det är klassiskt och väldigt roligt att spela. Vi hade ett monopolspel när vi var små som jag tog med hem till Kent och Evelina för några år sedan när vi hade semester och nu två barn senare så räknar jag inte med att få tillbaka det i samma skick, vill inte ha tillbaka det alls :-) Tänk vad roligt de kanske kommer ha med det när de blir lite äldre.
 
Hittade att det finns nya Monopolspel nu som inte är Stockholmsbaserade. Finns även Monopol - Uppsala version och en Göteborgsversion. Självklart önskar jag mig Gbg versionen!
 
Jag kommer ihåg ett annat spel som jag önskade mig när jag var liten som jag aldrig fick. Sara hade det spelet nere i Vita Sannar och vi spelade det rätt ofta när vi var där som barn eller tonåringar :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0