Snart onsdag

Snart onsdag och halva veckan gjord. Bara 2,5vecka kvar till semestern = S.K.Ö.N.T! Har inget ångest av att det är så "långt" kvar utan känner på mig att den riktiga sommaren inte kommer förän helgen innan jag går ändå :-) Så ni som har semester nu... hehe, synd för er ;-)

Idag har det vart en helt hysterisk dag på jobbet. Kom dit kl 9, poff så var klockan lunch och sen sa det swich så var klockan 18 dax att gå hem. Hoppas min kollega kommer imorgon annars blir jag all alone.

Innan jag kom hem från jobbet så hade Kalle redan oljat och målat alla vindskivorna med grundfärg. Imorgon ska han vara ledig och pyssla här hemma. Önskar att jag kunde vara med... men men.

Nä nu ska jag gå ut och ge honom ett handtag sen är det dax för jordgubbar och grädde. Glömde titta efter mini vaniljburken som Sara hade. Hade så bråttom genom affären för att handla det jag skulle ha till middagen eftersom jag var rädd att jordgubbarna skulle ta slut utanför affären. Men jag han! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0