The weekend

Sitter i Saras soffa och blogga lite...Buttan klipper Saras lugg inne på toa och sedan blir det film i soffan tills det är dax att åka mot tåget. Igår vaknade vi jättesent tror alla 3 blev lika förvånade att vi sovit så länge när vi såg att klockan var 11. Upp och fixa frukost och sedan tog vi Saras nya silverpil ut till Lager157 för lite outletshopping. Hittade 2fina klänningar den ena kostade bara 100kr, vilket fynd!
 
Sen blev det även en tur ut till Bergvik. Första stoppet blev skopunkten men inget köp där utan istället blev det ett par fina (Turksandaler som Buttan kallade dem) sandaler, från Scorett. Mycket nöjd!
Väl hemma efter ett par timmars shopping så fixade vi lite mat. Sara hade en kycklingrätt med en väldigt god örtsås som vi gjorde. Den var fantastiskt god! Note to self, Köp kycklinginnerfilé!
Många vinglas senare var det dax att hoppa in i taxin mot stan och svänga våra lurviga på Harrys. Kl 02 stängde de och vi PROMENERADE hem istället för att ta taxi. Bra! Det blev även ett besök på McDonalds och jag köpte 2st cheeseburgare som jag åt UTAN bröd med bea och ett glas vatten.
 
Jag är så jävla nöjd med mig själv att jag har lyckats hålla strikt LCHF hela helgen! Ingen mjölkchoklad utan 70%, inte äta skräpmat på donken utan att jag som sagt åt bara hamburgaren med ost och bea.
 
Nu kör vi bara vidare! Way to go Frida!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0