100% LCHF

Starting tomorrow! Nu går det inte längre. Har sagt det förr och jag säger det igen, men nu MÅSTE det hända nått innan semestern börjar. Suck! Regnet öser ner utanför mitt fönster och jag känner mig som en jävla fet, grisrosa Barbapappa.

Så imorgon startar vi! Eller nej, vi börjar inte imorgon, vi börjar NU! Nettan hade gjort en fantastiskt god kycklingpaj med soltorkade tomater som hon bjöd på i helgen. Både jag och Kalle tyckte den var helt fantastiskt god och nu ska vi försöka oss på den själva. Fast pajbotten ála LCHF då förståss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi med!
Vart alldeles för slappa ett tag nu!
Lycka till å kämpa på!!
Kram / S

2012-06-24 @ 19:31:28
Postat av: Therese

Hihi, vi körde igång här oxå i veckan! Supergoda recept o alla pratar så gott om LCHF. Spännande! Nu måste vi tipsa varandra med gottigheter!Kram Therese

Svar: Åh vad kul! :-) Skriver du om dina i din blogg med? Kram
Frida Svensson

2012-06-27 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0