30min

30minuters promenad i REGNET avklarat, Check! :-)
 
 
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder sa alltid min dagmamma när vi var små och hon ville att vi skulle ut och leka. Det har hon faktiskt rätt i. Idag kom jag ut på en promenad TROTS att det regnade och det känns jättebra nu efteråt. Det regnade när jag bestämde mig för att gå ut, inte mycket men lite, därav endast ett paraply. När jag hade gått typ 300m hemifrån så öppnade sig himlen och nu är jag blöt om både fötter, armar och smalben :-) Men vet ni, DET GÖR INGET! :-)
 
Ska nog berömma mig själv med ett bad. Det har jag förtjänat, och det var faktiskt länge sedan nu, säkert en vecka sedan. Har nästan glömt bort hur det var ;-) haah! *NOT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0