Dagens garv/chock

Vi har en liten radio här på kontoret som vi kallar för Denver. Min gamla kollega Malin tog med sig den när vi jobbade ihop för typ 1,5år sedan. Vi tyckte det var så tyst på kvällarna när vi jobbade till kl 20 och vi hade inga högtalare på våra datorer.

Malin slutade för ett år sedan och lämnade kvar Denver hos mig. När Johanna kom hit samtidigt som Malin gick så blev även hon väldigt förtjust i Denver.
Ända sedan han kom hit så har vi alltid fått flytta runt honom och leta efter bra mottagning så man får in nån annan kanal än P1.
Idag, 2år senare, säger Sofia, en annan kollega, "vad är det här för knapp?" å vips drar hon upp en 30cm lång antenn.

Min och Johannas haka var nere på golvet i 3min innan vi båda bröt ut i världens asgarv! "WTF!!!!! Finns det en antenn????" :-)

Oj oj oj... Torkar fortfarande tårarna efter allt skratt. Tänk att man inte ens har kollat efter den utan bara antagit att " ok, nu är det bara så". Haha. Kläntärchel ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0