Dagens lunch - LCHF Wrap

Idag testade jag ett nytt recept som jag hittade i en blogg i veckan. En LCHF Wrap gjord på fiberhusk. Den blev inte riktigt som på bilden i bloggen där jag hittade den. Hennes såg ut som ett tunt mjukt tacobröd medans min ser ut som en platt omelett. Den smakade helt OK och var busenkel att göra så den kommer göras igen.

Här får ni receptet så kan ni testa själva:
• 2 ägg
• 1msk grädde
• 0,5msk fiberhusk
• lite salt
Blanda ihop alla ingredienser och låt det svälla upp i någon minut innan man rör om och häll det i stekpannan. Stek på varje sida tills den inte är lös och har fått lite färg på båda sidor.
Fyll med tillbehör efter smak och tycke.

Jag hade i gurka, avocado, ost och lite rödlök.

Bon apetit! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0