Torsdags tacos

Lite vardagslyx innan helgen. Idag blev det tacos till middag och det var såååå gott! Jag älskar egen gjord guacemole för den färdiga smakar röv på burk.

Imorse vaknade man och trodde att det var måndag men blev genast lycklig som ett barn på jul när man kom på att det faktiskt var torsdag. Underbart, bara en dag kvar till helgen. Jag jobbar sena passet imorgon men det gör inte ett skit för det är FREDAG!!! :-) har inga som helst planer utan tar dagen som den kommer.

Har två saker som jag inte får glömma bort imorgon. Det första är att jag ska åka direkt efter jobbet till Guldfynd i Nordstan och hämta ut våra ringar som har legat klara och väntat på oss i över en månad!! Hade helt glömt bort dem. Men nu så.

Sen fick jag ett sms idag att mitt paket från Ellos har kommit och det glömde jag ju givetvis bort att hämta ut när jag ändå var på maxi förut. Så imorgon blir det till å prova lite nya kläder som kommit. Visar er imorgon ev vad det blev.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0