Helt useless idag

Igår vart det 55års fest för Anncha och hennes syster i Fiskebäcks vindsurfingstuga. En annan kollega är medlem i clubben därav denna plats. Efter en bussresa på ca 1timme från Brunnsparken till småbåtshamnen kom vi fram till ett uppdukat kräftkalas. Mums, havskräftor och aioli satt fint!
Efter maten var uppkäkad sköt vi undan borden för lite spontandans. Tror vi dansade och hade kul ända fram till 1-2 nån gång, sen beställdes det taxi för vidare färd mot stan och vissa ville ut på mer partaj. Jag kände mig rätt nöjd (läs full som en kastrull) och ringde Kalle som snällt kom och hämtade mig. Tror kombinationen öl, vin, jäger(???why!!!!), skumpa + ca 30 rondeller från fiskebäck å hem gjorde att Kalle snällt fick köra åt sidan på E6 så jag fick hoppa ut å se efter om det hade kommit några vitsippor i dikeskanten än :-)

Idag har jag mått rätt ok men inte vart Usain Bolt i snabbhet direkt. Kalle har vart helt fantastiskt duktig ute i trädgården. Gropen för SPAt är färdiggrävd, fylld med grus och cellplast. Han har till och med börjat gräva ett litet nytt hål och satt i en liten plint till blivande taket. Såååå duktig han är. Jag å andra sidan var med ute i brassestolen i ca 30min innan jag fick krypa upp och lägga mig i fosterställning i soffan och sova bort ett par timmar.

När jag vaknade vid 16 så kände jag mig lite mer med i matchen och fick åka till maxi och handla lite korv och bröd som JAG grillade på gasolgrillen.

Nu sitter vi inne alla 3, Kalle i soffan, Elvis ligger på köksbordet och jag ska börja dammsuga lite hör och häpna :-)

Här är lite bilder från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0