Over and out

Halvligger i soffan och kan knappt hålla ögonen öppna. Jag är sååå trött! Har gjort lite mat som jag har mumsat i mig. Gräsänka som jag är så får man passa på att äta sånt man gillar ,men som sambon inte gillar, när han är borta. Ikväll bjöd kök Frida på curry räkor i sås med couscous.


Tar med mig en film å kryper ner i sängen. Får se om jag hinner se klart den eller om jag somnar. Det har vart två långa arbetsveckor, 12dagar i rad å det känns i knoppen om man säger så. Hopp i säng så sover jag så länge jag orkar imorgon. Å fan ta den som ringer mig, ringer på dörren å ska sälja tidningar, grannar, kattskrälle som tar in möss eller gör nått annat som väsnas å stör min sömn.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0