Sammanfattning lördag

Beachvolleyboll i kviberg var inte sista gången vill jag lova! Fy vad kul det var!!! :-) nästa gång får vi nog spela i två timmar. Lite "stressigt" på en timme för man han ju knappt dricka vatten men oj vad kul. Tror att alla kände likadant?
Hoppas vi kan skramla ihop ett lag eller två till volleyn i sommar.

Efter vi hade spelat klart så drog vi till Wood och käkade. Jag hade fått för mig att det var ett tapas ställe men det var det inte alls. Man satt på små bord och stolar inne i en ganska mörk lokal, lite japanskt typ, fast ändå inte. Maten på menyn var väldigt blandad det fanns allt från sallad, hamburgare, entrecote till paella. Jag körde på en hamburgare med bea, den var superstor å jag blev proppmätt även fast jag skippade brödet. Maten var helt ok men det som drog ner betyget var att vi fick vänta skitlänge på maten även om restaurangen knappt var full. Jaja, får se vart vi går nu efter nästa gång.

Thats it for today! Night folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0