I väntan på USA

Det är inte mycket som har hänt idag. Har pratat med familjen i telefon typ 300 gånger ang väskor, handbagage och div packning inför resan. Mamma har redan packat klart lät det som, syrran och pappa hade börjat lite smått. Maj-Britt & Gunnar (faster & farbror) har vart hemma hos päronen idag och fått instruktioner om Nisses mat och mediciner eftersom de ska ta hand om honom när vi är borta. Elvis lär det ju inte gå nån nöd på eftersom Kalle är hemma och passar honom. Han har lovat att de ska ha grabbkväll varje kväll.

Idag har jag letat rätt på sommarkläderna längst in i garderoben och lagt det som behöver tvättas i tvättmaskinen. Ska inte ha med mig så mycket eftersom jag tror att det kommer bli en del shopping där. Men lite måste man ju ta med.

Mina 3 favoritbutiker i NY.









Och självklart fina Central Park!! Ska bli kul och se det så här grönt och fint. Sist var det väldigt tidig vår och folk åkte skriskor i parken.




Ska även bli intressant att flyga med Lufthansa för det har jag aldrig gjort. Har heller aldrig bytt flyg i Frankfurt. Jag har bara vart där på studiebesök med TRAC -04.

Denna maskin ska vi åka med. En Boeing 747-400, men plats för ca 550 passagerare. Vi flög en sån till Thailand med charter. Ska bli spännande att se hur mycket bättre platserna är på reguljärt än charter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0