Helgen är här, tjoho det bästa som finns

Underbar fredags feeling på jobbet. Det är stendött,alla är gött fredagströtta och flummiga. Några ska på aw andra ska resa bort från stan. Själv sätter jag mig i bilen och trycker plattan i mattan mot Mellerud om exakt 18min. Får sällskap av vår praktikant Karin + en kompis till henne. De hoppar i Vänersborg så brummar jag vidare.

Ikväll ska Alabamas Rövarband spela på Wärs så jag ska nog dra med mig syrran dit och kika. Har inte vart på wärs på säkert 3-4år så vi får väl se om man känner igen någon eller om man tillhör de äldre ,som man själv i 18-års åldern tyckte borde ha stannat hemma och kollat på bingolotto :-)

Hoppas det fina vädret håller i sig i helgen för imorgon ska vi upp till Köpmannebro och sommarstäda huset efter alla snickare och murare som grisat ner hela vintern/våren. Ska nog ta med mig en termometer ner till vattnet och se hur varmt det har hunnit bli. Kanske snart kan bada? Alla tjatar om att de redan har badat. Har ni badat än? En kollega badade för några veckor sedan och då var det 9 (!!!!!) grader. INTE Ok enligt mig. Min smärtgräns går vid 17-18 och jag är absolut ingen badkruka. Jag trivs bättre i vatten är ovan nästan :-)

Nä hörrni, nu loggar jag ut och drar hem.

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0