Securitas del 350...

Kl 06:55 ringer det på ytterdörren. Kalle har precis stängt av kranen i duschen och håller på å tar på sig. Jag ligger nyvaken, yr, och väkt 35min före kl skulle ha ringt, i sängen och undrar VEM FAAAAAAAAN det är som ringer på dörren så jävla tidigt?!??

Jojomensan visst är det lilla miss Securitas utan nån som helst koll på läget. Ingår det inte nån slags utbildning för att få installera deras larm? Jag hade ju för fan lika gärna kunnat installera det själv. Å det hade säkert fungerat bättre.

Kalle pös "akut" till jobbet så jag är nu själv hemma med denna brud tills jag måste åka till jobbet. Demonstrativt ligger jag fortfarande kvar i sängen och hör hur hon bläddrar i papper ( det är väl kurs materialet som hon inte läste under kursen. Dags att börja bläddra i det nu) hon ringer telefonsamtal till centralen för att bli guidad i sitt arbete. I början beundrade jag hennes inställning i att " jag måste få lära mig själv" när hon skickade hem den andre killen som var här första gången och försökte hjälpa henne. Men nu undrar man om det kanske inte hade vart bättre att låta henne gå bredvid i några veckor innan hon ska klara sig på egen hand.

Detta är alltså 4:e gången hon är här och totalt har hon spenderat ca 10timmar på att fixa EN grej.
Nu åkte hon precis och lite full i fan ska jag nu gå upp och testa ALLA funktioner innan jag åker till jobbet bara för att jag vill se att det fungerar. Vilket jag betvivlar att det gör.

Fortsättning följer säkert...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0